diumenge, 24 de desembre del 2017

Recordeu-ho! Avui a les 12 cantada de nadales i a les 4 cloenda de "Un poble empresonat" amb els alcaldes de Tàrrega i Agramunt

Recordeu-ho!

Avui diumenge, a les 12 del migdia, a la plaça Major de Tàrrega, cantada de nadales per als presos polítics.

I després, a les 4 de la tarda, al Pati, acte de cloenda de l'acció "Un poble empresonat", amb els dos darrers presos que hi hauran passat, l'alcaldessa de Tàrrega Rosa M. Perelló i l'alcalde d'Agramunt i diputat electe del Parlament de Catalunya Bernat Solé.

Tots els que heu passat per alguna de les cel·les durant aquests dies hi esteu especialment convidats per fer-nos una gran foto de família.

dissabte, 23 de desembre del 2017

UN CANT A LA LLIBERTAT

L'Oriol Junqueras, el Quim Forn, el Jordi Sànchez i el Jordi Cuixart encara són a la presó. Aquest Nadal el passaran separats de les seves famílies.

Demà animem tothom a assistir a la CANTADA DE NADALES per la LLIBERTAT que es farà arreu del país.

A Tàrrega, a les 12 del migdia, a la plaça Major.

No podem normalitzar la REPRESSIÓ i la INJUSTÍCIA. Demà, cantem per la LLIBERTAT.

I després de la cantada, la "Re-encartellada":

  • Enganxem nous cartells i netegem espais malmesos per cartells!
  • Recuperem llaços als arbres del pati
  • Destapem la pintada càmping

Cloenda de "Un poble empresonat" amb Rosa M. Perelló i Bernat Solé

Després d'una setmana, durant la qual més de cent voluntaris hauran passat per la presó de Un poble empresonat, demà finalitza a Tàrrega aquesta acció.

La cloenda comptarà amb dos presos il·lustres per al darrer torn, aquest diumenge, de 2 del migdia a 4 de la tarda.

En una de les cel·les Rosa M. Perelló, alcaldessa de Tàrrega. I en l'altra Bernat Solé, alcalde d'Agramunt i diputat electe.

Us convidem a acompanyar els presos en el moment de la sortida, a les quatre, per seguir reclamant l'alliberament dels presos polítics.

També demanem a tots els que heu estat voluntaris d'aquesta acció, passant per la presó, que hi vingueu per fer una gran foto de família de tots plegats.

divendres, 22 de desembre del 2017

Les eleccions han passat, "Un poble empresonat" continua

Les eleccions s'han acabat. Però els presos polítics segueixen a la presó. I els membres exiliats del govern, a Brussel·les.

Per això seguim amb l'acció de denúncia «Un poble empresonat» que estem duent a terme durant tota la setmana, amb la instal·lació d'una "presó" al Pati, a Tàrrega, amb dues cel·les. Fins ara totes dues cel·les han estat plenes, nit i dia, totes les hores, de gent voluntària i compromesa amb la llibertat.

Un cas especial és el d'un manresà, de nom Kuno, que ha decidit mantenir-se tancat 24 hores seguides en solidaritat amb Jordi Sànchez, Jordi Cuixart, Joaquim Forn i Oriol Junqueras. Ja va passar 20 hores a la presó quan va estar instal·lada a Vic, i ara repetirà l'experiència allargant-la fins a completar un jorn sencer.

La seva tancada personal començarà avui divendres a migdia, a partir de les dues, i es mantindrà fins a les dues del migdia de demà dissabte. Una mostra com poques de la implicació personal que una persona pot mostrar per fer que aquesta protesta per un empresonament injust tingui el màxim de ressò.

Una implicació que també us acabem de demanar a tots vosaltres. Si el Kuno pot fer 12 torns seguits de dues hores, segur que entre tots acabarem trobant els voluntaris que falten per acabar de cobrir els 9 torns lliures que encara queden d'aquí fins a diumenge a les quatre de la tarda, moment en que acabarà a Tàrrega aquesta acció de protesta i es traslladarà a una altra població.

Per apuntar-vos, entreu a unpobleempresonat.cat, aneu a INSCRIPCIÓ i completeu la informació: triar la població, el dia, el torn, omplir les dades sol·licitades i acabar clicant al botó "Vull empresonar-me!". Recordeu que és important validar la inscripció al correu de verificació que rebreu després d'inscriure-us.

Llibertat presos polítics!!

dijous, 21 de desembre del 2017

Aquesta nit, seguiment dels resultats a l'espai merCat

Falten dues hores per tancar els col·legis electorals.

Si encara no has votat, no t'encantis!!

I, a partir de les vuit del vespre, vine a fer el seguiment dels resultats electoral a l'Espai merCat, a la plaça de les Nacions.

Tots junts, entitats i partits (ANC, CDR, Òmnium, CUP, ERC, JxCAT), per celebrar que el 155 no podrà amb la República.