Avui, 5 de febrer, fa dos anys que vam presentar l’Assemblea Nacional Catalana a Tàrrega.
Han estat dos anys d’activitat força intensos. Al nostre web se’n pot fer un seguiment.
Tàrrega per la Independència seguim fent passos per assolir la llibertat del nostre país.
Estarem als mercats, fires... i a qualsevol esdeveniment de la nostra ciutat o dels pobles veïns on s’aplegui gent, per poder recollir el vot signat per a la Independència dels catalans majors de 16 anys que desitgin un nou estatus de relació amb les altres nacions de la terra, i de qualsevol ciutadà del món que vulgui manifestar el seu suport a aquest procés pacífic i democràtic.
Una de les campanyes, “penja l’estelada i no la despengis fins a la Independència”, pretenia que es visualitzés el nostre desig de llibertat mostrant el símbol de la nostra lluita pacífica als balcons.
Aquells que tingueu l’estelada descolorida i esparracada, us oferim una nova campanya per renovar l’estelada de roba per una de polipropilè, que no es descoloreix amb el sol i que suporta la pluja i les temperatures extremes.
Mostra’ns l’estelada vella i podràs endur-te una d’aquest material resistent per quatre euros, que és per sota del seu cost. L’estelada vella, testimoniatge de la teva contribució a alliberar el nostre país, te la podràs endur.
Pots comprar la teva estelada de polipropilè per vuit euros, o a meitat de preu amb el testimoniatge de l’estelada vella, a Còpies Maite.
dimecres, 5 de febrer del 2014
divendres, 31 de gener del 2014
The Catalan Project
No és un sol vídeo, és un darrera un altre, tocant temes molt diversos en relació al procés que estem vivint el nostre país
dilluns, 13 de gener del 2014
Actes vandàlics
Tàrrega per la Independència, secció local de l’Assemblea Nacional catalana
a Tàrrega, condemnem l’atac vandàlic contra la seu del PP a Tàrrega.
El procés cap a la Independència ha de ser
radicalment pacífic i democràtic. La democràcia es fonamenta en el respecte a
les minories i condemnarem qualsevol acte contra la lliure manifestació de les
pròpies idees o creences.
diumenge, 12 de gener del 2014
Seguim recollint vots
Tàrrega per la Independència, secció local de l’Assemblea Nacional catalana
a Tàrrega, ha estat recollint vots per la Independència al vestíbul de l’Ateneu
i a l’Ajuntament de la ciutat.
El dissabte es van recollir 600 vots i
diumenge 553. Sumats als 910 recollits des del 30 de
novembre de 2013, a Tàrrega han votat 2.066 persones i s’han recollit 2.387,37
euros. La ciutadania catalana
col·labora voluntàriament a suportar les despeses del projecte “Signa un Vot”.
A Vilagrassa, on Tàrrega per la Independència
ha estat present, s’han recollit 36 vots i 33,92 euros.
També dedicarem un dia a anar als domicilis amb una urna perquè la gent amb poca mobilitat pugui votar. Els que estigueu interessats enviau un correu amb les dades a tarrega@assemblea.cat.
divendres, 10 de gener del 2014
Vota Independència
Si no ho has fet en altres ocasions, aquest dissabte o diumenge, 11 o 12 de gener, vine a vota al vertíbul de l'Ateneu o a la sala de plens de l'ajuntament.
Recorda portar el DNI original (no importa si està caducat)
Si no pots venir, haurà més ocasions per signar el teu vot.
Visquis a qualsevol poble de l'Urgell, si no tens mobilitat, envia'ns un correu a tarrega@assemblea.cat amb les dades i l'adreça i un altre dia vindrem amb una urna perquè votis.
Abastarem tots els pobles de l'Urgell que ens sol·licitin poder votar
Subscriure's a:
Missatges (Atom)