Inici de la Marxa cap la Independència que organitza l'Assemblea Nacional Catalana i que culminarà l'Onze de Setembre a Barcelona. Lloc: Lleida Data: dissabte 30 de juny de 2012 Pròximament rebreu més informació. Divulgueu-ho entre els vostres contactes!!
dilluns, 4 de juny del 2012
dilluns, 7 de maig del 2012
Caravana d'estelades i presentació de l'ANC a Agramunt
Al casal agramuntí de la capital del Sió va tenir lloc, ahir diumenge 6 de maig, la presentació de l’Assemblea Nacional Catalana amb la presencia destacada de la presidenta de l’Assemblea, Carme Forcadell i del dirigent històric i fundador d’Unió de Pagesos, Pep Riera. Per part local van intervenir l’alcalde d’Agramunt, representant a l'associació de Municipis per la Independència, Bernat Solé i Vicent Loscos va representar el grup promotor de l’Assemblea local Agramunt – ribera del Sió per la Independència. Jaume Jovell va fer una presentació sublim de totes les actuacions.
El Casal Agramuntí es va omplir amb més de 300 persones que van poder fruir d’una presentació molt amena i participada amb l'actuació de moltes entitats culturals.
Una caravana de vehicles amb estelades provinents de diferents punts del territori es va unir a la comitiva local que va marxar amb una estelada gegant i grallers en un cercavila.
El Casal Agramuntí es va omplir amb més de 300 persones que van poder fruir d’una presentació molt amena i participada amb l'actuació de moltes entitats culturals.
Una caravana de vehicles amb estelades provinents de diferents punts del territori es va unir a la comitiva local que va marxar amb una estelada gegant i grallers en un cercavila.
dilluns, 23 d’abril del 2012
Dóna la cara per la Independència
A la festa “dóna la cara per la Independència que vam organitzar per la diada de Sant Jordi a l’estand on es donava a conèixer l’ANC i es feia proselitisme de la Independència amb llibres i objectes simbòlics, 41 noves persones es van adherir a aquest projecte i ja són 126 els targarins que han donat la cara.
Gràcies a tots.
dijous, 5 d’abril del 2012
dilluns, 5 de març del 2012
L'Independentisme torna a omplir l'Ateneu
El grup valencià Obrint Pas va oferir un concert en benefici de l'ANC territorial. Els grallers de la barra (darrer vídeo d'aquest bloc) van culminar el concert entonant Els Segadors.
-----
-----
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

















