diumenge, 11 de setembre del 2016

Una Diada més, MOLTES GRÀCIES!

Als que heu vingut i als que no heu pogut.

Als que ens heu ajudat i ens heu animat en tot moment.

Als que cada dia aneu empenyent més i més per construir la nova República Catalana.

Als quatre gats (vegeu fotos) que éreu a Lleida... moltes, moltes, moltes gràcies!


Sortida dels autocars des de Tàrrega

Bon dia,

Tot i haver-ho esmentat en anteriors missatges, el correu d'ahir no especificava des d'on sortirien els autocars.

Els autocars sortiran des del carrer Joan Tous, al costat de l'Hort del Barceloní on hi ha el que es coneix popularment com "La Tassa".

L'hora de sortida és a partir de 2/4 de 3 del migdia. Els autocars aniran sortint gradualment a mesura que es vagin omplint. Els autocars arribaran a les dues i, com cada any, no s'obriran les portes de tots alhora, de manera que en tot moment només hi haurà un parell d'autocars amb les portes obertes. És una mesura per garantir que l'emplenament de cada autocar sigui el més ràpid possible. Preguem que en tot moment seguiu les instruccions que anireu rebent dels responsables dels autocars. De totes maneres, la diferència entre la sortida del primer i del darrer no passarà de deu minuts.

Les places no van numerades. Per tant les colles, grups... són lliures de pujar a l'autocar que vulguin i seure en el seient que vulguin. Tingueu consideració, en tot cas, a les persones que puguin presentar necessitats especials.

En arribar a Lleida els autocars NO ens deixaran al costat del riu, sinó directament a la zona prevista per a l'aparcament dels autocars, darrera dels Camps Elisis. Fixeu-vos on aparca l'autocar, perquè n'estarà ple i després l'haureu de tornar a trobar a l'hora de marxar.

L'any passat vam repartir als autocars els punters verds que després es van fer anar durant la Via Lliure. Enguany l'organització ha decidit que els punts que haurem d'enlairar durant la concentració només es repartiran directament al tram. O sigui que quan arribem allí trobarem voluntaris que els estaran repartint i que us demanaran la voluntat si és que voleu col·laborar econòmicament.

Enguany sí que hi haurà lavabos mòbils. N'hi haurà en un parell d'espais, a la zona dels trams mateix. i com sempre, també es podrà recórrer a bars, comerços...

Altres consells d'ordre pràctic:
  • dur beguda suficient per tot el dia, així com menjar si ho considereu convenient.
  • dur ràdios "clàssiques", a piles. No confieu en els mòbils perquè en aglomeracions d'aquest tipus els serveis de telefonia mòbil acostumen a fallar bastant.
  • dur alguna cadireta plegable els que tingueu dificultats per seure a terra.
  • dur roba i calçat còmodes. I si la teniu, la samarreta blanca A PUNT.
  • respectar les instruccions dels voluntaris d'organització. Sigueu flexibles si per qüestions operatives acabem fent cap a un tram diferent del que teníem assignat prèviament.

Desenvolupament de la tarda.
  • A les 17.14, les campanes de la Seu Vella de Lleida anunciaran l'inici de l'acció.
  • A continuació es llegirà una part del manifest comú i sonarà una cançó instrumental.
  • Tothom a Lleida aixecarà els punts fent l'efecte d'un batec al ritme de la música.
  • Tot seguit farà l'acció Berga, després Salt, Tarragona i finalment Barcelona.
  • Per a culminar l’acció, un coet a cada ciutat anunciarà que ha arribat el moment d'aixecar els punts tots alhora al ritme de la música, mentre colles castelleres aixecaran pilars que simbolitzaran els valors de la República catalana. Un país que batega!

De cara a la tornada, els responsables dels autocars us informaran de tot el necessari durant l'anada. En arribar a Tàrrega, baixarem al mateix lloc des d'on hem pujat, al carrer Joan Tous.

dissabte, 10 de setembre del 2016

RECORDEU-HO! Demà, Onze de Setembre, cap a Lleida: estem A PUNT

Aquest és, segurament, el darrer correu que us farem de cara a ser a Lleida aquest Onze de Setembre.

Només us volem fer una petició i els darrers recordatoris.

Fa uns dies vam fer una crida als nostres associats, simpatitzants i col·laboradors per tal de fer de voluntaris a Lleida. Però l'organització creu que en faran falta més, encara. Tothom que pugui, especialment els que hi aneu al matí pel vostre compte, quan arribeu allà oferiu-vos per fer de voluntari allà mateix. Els que hi anem en autocar, com que hi arribarem ja poc abans de començar, no podem ser-ho.

Els que marxem en autocar, recordeu que sortiran a dos quarts de tres en punt del migdia. El darrer esperarà deu minuts més, com a màxim. L'hora de sortida de Lleida per tornar que està prevista és a les set de la tarda. Procureu ser puntuals per respecte als que tenen comprades entrades per espectacles de la Fira.

Recordeu també que abans, a partir de la una del migdia, es fan els actes institucionals de commemoració local de l'Onze de Setembre, organitzats per l'Ajuntament de Tàrrega. Es fan a la plaça de Rafael Casanova, com cada any, i us convidem i animem a participar-hi també, com sempre.

I poca cosa més queda per dir. Aquest diumenge sortiu cap a Lleida, passeu-vos bé, i gaudiu d'un dia que serà recordat pels llibres d'història. Dies com aquest són els que ajuden per acabar d'empènyer i aconseguir l'objectiu final. Som República Catalana. Estem a punt.

Moltes gràcies a tots!

divendres, 9 de setembre del 2016

Inscriu-te a apunt.assemblea.cat i vine a Lleida amb autocar

Algú potser trobarà pesats tants correus aquests darrers dies... Potser és cert que en fem massa de missatges, però també ho és que molta gent es desperta a darrera hora. I alguns, de vegades, una mica tard...

Ahir dijous, durant la inauguració de la Fira, encara hi havia qui, en trobar algú de l'ANC preguntava: que us queden samarretes per l'11-S? Amb una voluntat de servei encomiable per part del nostre responsable de marxandatge, ahir encara va arribar-se a Mollerussa per agafar-ne unes quantes més, per encàrrec, però ara sí que ja no ens queda res més.

No patiu, però, perquè a Lleida, als Camps Elisis, hi haurà el mateix diumenge unes 1.500 samarretes més per vendre.

També ens queden per vendre els darrers tiquets d'autocar. Avui, dia festiu a Tàrrega, estan tancades les botigues on venen tiquets, però no els locals com ara la Pastisseria El Pati, el Forn Balcells, o el Bar de les piscines. I dissabte al matí tornarà a estar oberta, encara, la Cistelleria Grau.

Aprofiteu aquestes darreres hores per comprar tiquets d'autocar. De ben segur que serà l'opció més pràctica per als que vulgueu aprofitar el temps al màxim. Com més ens apropem a l'Onze més hi ha la sensació que l'èxit, un cop més, serà rotund però que, en contrapartida, els problemes de mobilitat seran molt importants. Que és un eufemisme per no dir, directament, que costarà Déu i ajuda trobar aparcament a Lleida si no marxeu ben d'hora ben d'hora al matí... Recordeu que al dossier que us vam enviar ahir podeu consultar-hi un mapa detallat de les zones d'aparcament previstes per als vehicles particulars.

Aquest Onze és molt important. Tots ho han estat fins ara, i aquest serà el que més. Tingueu present que, com va dir algú, qui acabarà decantant la balança no serà el que és independentista de tota la vida. Qui l'acabarà decantant serà l'últim en haver-se'n fet. Aquell que, passant del plat dependentista a l'independentista, amb el seu darrer gra de sorra, tombarà l'equilibri definitivament. Això no treu que absolutament tots siguem molt importants: fan falta tots els grans de sorra junts per fer una muntanya.

Un darrer comentari abans d'acabar. Sabeu que aquests darrers mesos hem estat especialment actius durant la campanya d'estiu, organitzant activitats cada setmana: les creus, les espelmes, el cinema a la fresca, els maniquins, les sabates grogues, el país en construcció... Agraïm el reconeixement que Nova Tàrrega ha fet de tota aquesta activitat traient-nos en portada aquesta setmana i dedicant a l'interior una doble pàgina a color amb un recull de fotos de totes aquestes accions. Gràcies! A NT i a totes les persones que hi heu col·laborat participant-hi.

Estem a punt per la nova república que construïm entre tots i per tothom. Aquesta diada, som República Catalana. Així que activa't, mou-te, inscriu-te a apunt.assemblea.cat i vine, diumenge, a la manifestació més gran que mai s'haurà pogut veure a Lleida.

dimecres, 7 de setembre del 2016

RECORDEU-HO!! Aquest vespre, 5a Marxa de Torxes

A partir de les 9, recollida i venda de torxes, i també de tiquets d'autocar per anar a Lleida l'11-S.

A partir de les 10, inici del recorregut de la Marxa de Torxes, amb els Grallers de la Barra