divendres, 8 de setembre del 2017

ANC - Tàrrega per la Independència participa a la inauguració de Fira Tàrrega

A més, cedeix temporalment el comptador enrere pel referèndum de l'1-O.

Enguany l'acte inaugural de la Fira de Teatre de Tàrrega és una acció de 40 hores continuades que ha començat dijous a les 7 del matí i es perllongarà fins a les 11 de la nit de divendres.

L’obra, "urGENT estimar", fomenta la participació activa de la ciutadania de Tàrrega, bé sigui individualment o a través d'entitats. En aquest sentit, Tàrrega per la Independència hi col·labora i diversos del seus membres, amb la samarreta groga del Sí, formen part del col·lectiu de voluntaris de l’actuació.

En el moment d’aixecar un cartell amb les paraules que defineixen cada grup, el missatge de l’ANC és inequívoc: Referèndum és Democràcia.

A banda de la seva presència a l'espectacle, l’ANC també col·labora en la cessió del marcador de temps que falta fins al referèndum de l'1 d'octubre. Des de l'organització es va sol·licitar l'ús del dispositiu, emplaçat de forma privilegiada al balcó de l'ajuntament, a la Plaça Major, per tal que durant aquest dos dies indiqués el temps que falta per finalitzar l'acció.

Agraïm les fotos adjuntes a Ràdio Tàrrega i altres particulars.









dimecres, 6 de setembre del 2017

Que tremolin!


Benvolgut, benvolguda,

Aquest dimarts l’Estat ens ha anunciat que, per organitzar el 9N, li faran pagar 5,12 milions d’euros a Mas, Ortega, Rigau i Homs, i ara a set persones més. Aquest 25 de setembre pretenen confiscar-los el patrimoni per haver posat les urnes. Això és trencar l’estat de dret, un abús d’autoritat. És una actuació inquisitorial, impròpia d’un estat democràtic.

Volen que l’1 d’octubre no votem. No ens aturaran. Divendres us explicarem com hi respondrem aquest Onze de Setembre.
No feu cas de missatges anònims ni de rumors. Les entitats us informarem de la resposta.

Omplim la caixadesolidaritat.cat!
ES78 2100 5000 5102 0017 2439
ES41 3025 0002 4514 3338 9791

ÚLTIM DIA per reservar la vostra SAMARRETA DEL SÍ a Tàrrega

Recordeu que, de l'import de cada samarreta venuda, 6 euros van destinats a finançar la Campanya del Sí.

Aquest dimarts hem superat les 1.000 samarretes venudes, per la qual cosa des de Tàrrega hem aportat ja 6.000 euros a aquesta campanya.

Moltes gràcies! Però no ens aturem.

Dimecres (avui) és el darrer dia per poder encomanar-les al nostre local i tenir garantit que arribaran a temps.

Més enllà de les que estiguin encomanades dimecres, ja no podrem assegurar que pugueu disposar de més samarretes ja que a hores d'ara els terminis de lliurament per part de les empreses de transport van massa justos.

Per tant, si encara no teniu la samarreta del Sí, apropeu-vos avui sense falta al nostre local situat al carrer Carme, 42, a Tàrrega, de 6 a 9 del vespre.

I també s'acaba el temps per comprar tiquets de bus per anar a Barcelona aquest 11-S. Ja només n'hi ha al nostre local (de 6 a 9 de dilluns a divendres i de 10 a 1 dissabte), a Cistelleria Grau i a Pastisseria El Pati. Al nostre local no tanquem ni que sigui Fira!

dimarts, 5 de setembre del 2017

11-S / 1-O: unitat, urnes, independència

162 - Nova Tàrrega, 7 de setembre de 2017

“Tot és en mans de la determinació del poble, que inclou institucions i ciutadania. La unitat ens durà a les urnes. I les urnes, a la independència”
Aquest dimecres el govern de la Generalitat haurà aprovat la convocatòria del referèndum de l'1-O.

XOC DE TRENS
Diuen que comença el xoc de trens, però no és pas veritat. No pot pas xocar un tren que se n'està anant a tota marxa amb un altre que resta aturat.
La resposta del govern espanyol serà la de sempre: fer que el tribunal constitucional la suspengui. I ves a saber si faran algun altre disbarat i aniran més enllà.
I què?
Ja fa temps que sabem que el que volem fer no és legal dins la legalitat espanyola. Però com tants cops hem dit, una cosa és la llei i l'altra la justícia.
A més cal recordar que no tot s'acaba amb la llei espanyola, perquè també hi ha lleis i tractats internacionals que Espanya ha signat i als quals s'hauria de sotmetre, cosa que tampoc fa.

QUÈ FAREM? SORTIR AL CARRER
Aquesta Diada és més important que mai que ens bolquem a la manifestació de Barcelona. La Diada del Sí.
La Diada del 'votarem Sí' al referèndum.
Però sobretot, la Diada del Sí que votarem l'u d'octubre
Tot és en mans de la nostra determinació, la de la ciutadania i la de les institucions.
Defensarem que el govern de la Generalitat i el Parlament de Catalunya, els seus càrrecs i els seus diputats, no estan fent altra cosa que el que va votar la majoria a les eleccions plebiscitàries del 27-S: gestionar la post-autonomia per preparar la pre-independència.
En algun moment hem remarcat les nostres diferències amb els postulats d'alguns partits, com ara els Comuns. Però les avinences són més importants i també cal destacar-ho.
Al capdavall, tots estem d'acord que la millor forma de resoldre els problemes en democràcia és votant. I per això estem segurs que l'11-S, malgrat preferir un altre tipus de referèndum, tots els demòcrates de Catalunya sortiran al carrer per defensar que l'1-O es votarà. Ni que sigui, com diuen alguns, com a expressió de protesta pel seu malestar amb l'actitud de l'estat espanyol.

DARRERS TIQUETS DE BUS
Som als darrers dies. Si encara no us heu inscrit, afanyeu-vos a fer-ho: per internet (si.assemblea.cat) o per telèfon (93 655 98 57).
I si voleu venir amb els nostres autocars, tingueu present que ja només queden tiquets (si no s'han acabat ja) al nostre punt d'informació del carrer Carme, 42, de Tàrrega, a Cistelleria Grau i a Pastisseria El Pati.
Al nostre local també hi seguireu trobant samarretes, fins a esgotar existències. Seguirem obrint cada dia, ni que siguin dies de Fira. L'horari serà l'habitual: de 6 a 9 del vespre de dilluns a divendres, i de 10 a 1 el dissabte.

SORTIDA DELS AUTOCARS
Com en els darrers anys, situarem els autocars al carrer Joan Tous, al costat de l'Hort del Barceloní.
Començarem a obrir portes dels primers autocars cinc minuts abans de les 12 amb la intenció que els primers comencin a sortir ja a partir de les dotze en punt del migdia. El darrer esperarà a sortir fins a les 12:10.
Tots plegats ja comencem a tenir-hi experiència, o sigui que cal suposar que n'avançarem.
Com sempre, no obrirem les portes de tots els autocars de cop, sinó només d'uns quants, per assegurar que s'omplin i puguin anar sortint a mesura que vagin quedant plens.
Arribarem a Barcelona pels vols de dos quarts de dues. A partir d'aquí, com ja vam dir la setmana passada, per dinar cadascú va per lliure. Podeu dur-vos menjar de casa o provar sort i anar a algun bar o restaurant, que n'hi ha molts per la zona.

PRIMER ACTE UNITARI PEL SÍ
Aquest diumenge, la Marxa de Torxes serà el primer acte unitari pel Sí a Tàrrega, on totes les entitats i partits independentistes serem a l'acte polític del final per destacar la unitat d'acció en aquesta qüestió, per damunt de les discrepàncies que hi puguin haver en altres aspectes.
Perquè la unitat ens durà a les urnes. I les urnes ens duran a la independència.

dilluns, 4 de setembre del 2017

11-S: comença el compte enrere

Bon dia,

Comença la darrera setmana abans de l'11-S.

Avui és el darrer dilluns de mercat a Tàrrega on podreu trobar la nostra parada informativa, a la cantonada del Pati amb el carrer Carme, per comprar samarretes i/o tiquets d'autobús.

De totes maneres, durant la setmana i fins dissabte mateix podreu seguir trobant samarretes, fins esgotar existències, al nostre local situat al carrer Carme, 42. De 6 a 9 de dilluns a divendres i de 10 a 1 dissabte.

Pel que fa als tiquets d'autobús, a partir d'aquesta tarda quedaran concentrats en només tres punts de venda, el nostre local, Cistelleria Grau i Pastisseria El Pati.

Recordeu que al nostre local i a Cistelleria Grau també podreu trobar els tiquets per a la Marxa de Torxes d'aquest diumenge.

Aquesta Diada és més important que mai omplir Barcelona. És la Diada del Si. No hi pots faltar.

Et necessitem. Aquest Onze de Setembre hem de mobilitzar-nos per garantir i defensar des del carrer el referèndum de l'1-O que l'Estat vol impedir de totes totes.

Omplirem el passeig de Gràcia i el carrer Aragó de Barcelona i reivindicarem la nostra llibertat amb un clam unànime. Que sigui un gran Onze de Setembre només depèn de tots nosaltres, també de tu.

Compra ja el teu tiquet d'autocar. I si hi vas pel teu compte, APUNTA’T directament clicant al botó de sota. És molt important que hi siguem tots: